Torsdag - en vecka kvar, en månad kvar

Då var det änna torsdag och klockan är 18.45. Jag sitter fortfarande med slappekläder på mig. Det blev en hård lill-lördag igår kan man väl medge.

Dagen startade med att jag får ett kärt sms från min kära vän Emma ang utgång. Sen några timmar senare kom Emma och Angelica till mig för att dricka lite vin. Någon timme efter då var vinboxarna i full rulle.
Så vi beslöt oss för att dra oss in till gbg med 19.21 bussen. Det blev helt perfekt. Underligt nog så drog jag mig hemåt vid 23.00 tiden. Min dumme jävel som blev lite fuldrucken tog tåget från gbg central - kba central sen bussen hem. Otroligt onödig väg!

Men det jag ville komma fram till med detta inlägg idag det är ju faktiskt så här att det är en vecka kvar till jul. Något som jag ser fram emot mycket det är faktiskt kallijanka. Det är nog det näst bästa på jul efter julmaten.
Men inte nog med allt detta. Det är faktiskt exakt en månad kvar till jag fyller 20 år. 17 Januari med andra ord. Detta är något som jag inte vet om jag ser fram emot eller om jag gör det. Jag får lite panik för när man är 20 år känns de som om att det är den sista nivån i åldern. Efter 20 så händer det inte så mycket, du blir äldre och kan till slut inte räkna dina rynkor. Men sen å andra sidan så längtar jag så klart efter att bli 20, känns så mycket bättre att säga "jag är 20 år" än "jag är 19 år".

Nu ska jag ta mig ett bad och göra vid mig.
kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0